התמקדות בנישת סרטי סקס
כאשר מתכננים סרט סקס רצוי לבחור נישה או מספר נישות מצומצם ולהתמקד בו. מבחר הסרטים הקיימים היום הוא כה גדול ועל מנת להצליח ולשווק את הסרט שלכם כדאי שתהיה לו נישה ייחודית. נישות אפשריות הן – ישראליות, זין גדול, שדיים גדולים וכדומה. סרטי סקס כוללים מספר סצינות (בדרך כלל 3) כך שניתן לעשות כל סצינה בנישה אחרת. זה יאפשר לכם למכור את חלקי הסרט הנפרדים לאתרי נישה שונים במקביל לשיווקו כסרט סקס שלם.
תסריט לסרטי סקס
אם אתם לא יודעים לכתוב תסריט אז עשו לעצמכם ולצופי הסרט טובה גדולה ושכרו תסריטאי. 80% מסרטי הפורנו הם כה עלובים ברמת תסריט. שכירת תסריטאי עשויה לשפר נפלאות את רמת הסרט סקס (פורנו) ולהבדיל אותכם משאר הג'אנק. היתרון הגדול בכתיבת תסריט מקצועי לסרטי סקס היא היכולת של תסריטאים להבין את מדיית הקולנוע ומה ניתן להעביר דרכה. תסריטאי טוב יארגן סרטי סקס שיגעו בצופים גם במקומות בהם זיון סטנדרטי לא יכול. תסריט טוב צריך לבנות דמויות שלקהל יהיה קל להתחבר אליהם ולהזדהות איתן.
בשילוב עם התסריט צריך לזכור לאפשר לשחקנים מרחב פעולה בזמן האקט על מנת לשמור על אותנטיות.
ליהוק שחקנים
מרבית השחקנים בסרטי סקס הם חובבנים שאינם יודעים דבר על משחק. לפעמים היותם חובבים קצת מוסיף אך לא היה מזיק להם לעבור סדנת משחק קצרה. ליהוק השחקנים צריך להתבצע בהתאמה לנישה מבחינת נתונים (זין גדול אז שיהיה גדול…). חשוב שתהיה כימייה בין השחקנים ושכל אחד מהשחקנים יהיה שותף לבחירת בן או בת הזוג. גם באורגייה חשוב שכל השחקנים יקבלו את כולם על מנת לא ליצור דחייה. כדאי ליצור אווירה חיובית בין הזוגות ואפילו לשלוח אותם לסוף שבוע של אימונים בצימר בצפון.
תפאורה ותאורת סרטי פורנו
אירוטיקה אמיתית מאוד מושפעת מתפאורה ותאורה. אנו מכירים מעצמנו עד כמה בחורה היא סקסית שהיא מראה טפח ומכסה טפחיים (לגבי בחורים שהם מכסים טפח ומכסים טפחיים). לבוש מקרין אופי וצריך להתאים לאווירה. השחקנים לא צריכים למהר להיפטר מהבגדים וכאשר הם נפטרים מהם עדיין ניתן לעשות שימוש בפריטי לבוש ייחודיים כדי לגרות את הצופים ולעורר בהם רגשות סמויים.
תאורת סרטי הפורנו חשובה גם היא. מי מכם שזוכר את הסרט תשעה וחצי שבועות של שיכרון חושים בטוח זוכר את סצינת החושך עם הברקים בחוץ שיוצרים תאורה אירוטית ביותר. ישנם סוגי תאורה שונים שהבמאי צריך לתת עליהם את הדעת על מנת ליצור אווירה מתאימה ולחזק את נישת סרט הסקס שבה בחר.
מרחב פעולה לשחקנים
בשונה מסרטים רגילים, בסרטי סקס השחקנים אינם צריכים לדעת כל רגע בזמן האקט עצמו מה צריך לקרות בדיוק. סקס טוב הוא סקס אינו צפוי וכדי שהשחקנים יחווה סקס טוב ויוכלו להעביר אותו על המסך הם צריכים מרחב פעולה. פתרון טוב לעניין הוא שכל צד ידע מהם הדברים שהוא צריך לעשות (תנוחות, מציצה וכדומה) ויבחר את הזמן המתאים על ידי כיוון בן הזוג. כך הבן זוג לא ידע מה בדיוק מצפה לו. כדאי להשאיר כמה שפחות אנשי צוות בשטח ולהתערב רק כאשר חייבים.
מה להראות בסרטי סקס
האם לצלם את הזין חודר עשרות פעמים פנימה והחוצה? סרטי סקס צריכים לעניין, לגרות לרגש. תצלום חוזר הוא מהר מאוד משעמם ולכן צריך לשנות פוקוס כל הזמן ולחפש את הדברים הקטנים ההופכים את הסרט למיוחד.
הנה מספר דברים שהמצלמה צריכה לתפוס:
• קשר עין בין השחקנים וחיוך
• הסתכלות של המשתתפים לתוך המצלמה
• עיניים עצומות ואנחות אמיתיות. אפשר עם נשיכת שפה לחיזוק האמינות
• רעידות וריגושים.
• ליטופים ונשיקות במקומות שונים בגוף (או מכות קטנות בתחת)
• טכניקות שונות זיון ומציצה שונות (סרטי סקס מטרתם גם ללמד ולהרחיב אופקים)
• צילום מנקודת המבט של הגבר ושל האשה.
הדגשת רגעי שיא
נסו לתאר לעצמכם בחורה גומרת באמת ומתרגשת ורועדת ומחבקת את בן זוגה ומנשקת אותו בתשוקה ואומרת לו תודה בהתרגשות. מדוע אנו לא רואים סצינות כאלה בסרטי סקס? במאי סרטי הסקס כל כך עסוקים בחיצוני ולא בפנימי מפני שזה לא מצטלם טוב. אם תשאלו במאי הוליוודי טוב הוא יגיד לכם שאפשר לרגש את הקהל הרבה יותר באמצעות בניית רגעי שיא טובים כמו זה שתיארתי.
סיום סרטי סקס
סרטי סקס אינם צריך להסתיים ברגע שהשפיך יצא. יש חיים אחרי האורגזמה. שיחה קצרה בין המשתתפים (לפי התסריט), אקט של חיבה, מחמאות וכדומה הם דברים שצריכים ללוות סיומת טובה. מבט למצלמה עם משפט לצופה יכול לתת ערך נוסף ולשפר את הסרט.
רעיונות לסרטי סקס
- סוף שבוע בצימר
- הבוס ומנהלת הפרוייקטים בחברת ההייטק
- סטוץ על חוף הים בלילה
- עם המלצרית בחדר האחורי
- עם הביבי סיטר
- החבר חוזר מהצבא
והרשימה עוד ארוכה….